حدود قیمت دیفیوزر لوله ای

 دیفیوزر لوله ای

در این مقاله می خواهیم قیمت حدودی مدل های مختلف دیفیوزر تولیدی شرکت مهندسی فراز تصفیه را اعلام نماییم . همچون مدل هایی مانند دیفیوزرهای دیسکی حباب ریز و دیفیوزر لوله ای حباب ریز و دیفیوزر دیسکی حباب درشت از جمله تولیدات شرکت مهندسی فراز تصفیه می باشند .

البته با توجه به نوساناتی که در کشور به وجود آمده است اعلام قیمت ثابت بسیار مشکل می باشد و نمی توان قیمت دقیقی را اعلام نمود اما برای خرید راحت تر قیمت حدودی را اعلام می کنیم این قیمت ها برای تاریخ 97.10.23 می باشد و در صورت درخواست خرید ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید و قیمت جدید را جویا شوید .

نحوه ی خرید دیفیوزر OXYaero

ابتدا با کارشناسان این شرکت ( شرکت مهندسی فراز تصفیه )  تماس حاصل فرمایید تا جهت نوع انتخاب دیفیوزر و شرایط استفاده از دیفیوزر اطلاعات کامل ر ا به کارشناسان ما بدهید و سپس با توجه به قیمت اعلام شده و راهنمایی کارشناسان ما بتوانید خرید خود را نهایی نمایید .

قیمت های دیفیوزرTMOXYaero

دیفیوزر دیسکیTM OXYaero  100.000 تومان می باشد .

دیفیوزر لوله ایTMOXYaero -/000/200 تومان می باشد .

دیفیوزر دیسکی حباب درشتTMOXYaero   -/000/70 تومان می باشد .

بعد از نهایی شدن تصمیمتان درخواست خود را به صورت کتبی برای این شرکت ارسال نموده و و پس از پیشنهاد قیمت از این شرکت و واریز نمودن وجه مورد نظر فاکتور رسمی سفارش خود را به همراه دیفیوزر درخواستی خود می توانید دریافت نمایید .

در صورت نیاز به نیروهای این شرکت جهت نصب و راه اندازی می توانید با بخش فنی شرکت تماس حاصل فرمایید .  

هم چنین در صورت خرید دیفیوزر های این دستورالعمل نگهداری از دیفیوزر ها را دریافت نمایید .

موفق باشد .